vrijdag 30 januari 2009

Boots / Laarzen

Next saterday we're having a wedding, so it was time to go shopping for some new clothes and matching boots. I went a bit nuts so I bought a dress for the wedding (I'll show some pics when the wedding is over) but I also bought a skirt and matching Tee. My Santeney looked stunning on this skirt and Tee. It's a bummer I can't show you pics cause I haven't heard back from Amy (from Knitty.com) yet. I've send Santenay in as a submission for the winter issue of Knitty, but Amy wanted it for consideration for the spring issue (yeah!!). And the waiting starts again.......
But.... how about these new boots, what do you think, can I walk on these for a whole day.......?


Komende zaterdag hebben we een bruiloft, tijd dus om eens wat te shoppen voor nieuwe kleren met bijpassende laarzen. Ik raakte een beetje enthousiast, dus heb ik niet alleen een jurk gekocht voor de bruiloft (foto's volgen na de bruiloft) maar ik heb ook een rok met bijpassend shirt gekocht waar mijn Santeney geweldig op staat. Het is jammer dat ik er geen foto's van kan laten zien want ik heb nog niks gehoord van Amy (van Knitty.com). Santeney was een inzending voor het winternummer maar Amy wilde het als inzending voor het lentenummer (yeah!!). Dus het wachten begint opnieuw........ Maar.....wat denken jullie vna deze nieuwe laarzen, zou ik hier een hele dag op kunnen lopen......?

4 opmerkingen:

MorganMagic zei

héél mooie laarzen!
dan voel je je meteen weer meer vrouw hè, met zo'n sexy laarzen! je zal zonder twijfel je man doen kwijlen :p

Marleen zei

Oh zekers :-) en dan heb je de rest van de kleding er nog niet bij gezien. ik zal straks ff een foto maken

MorganMagic zei

oh maar ik ben er zéker van dat je man content is met de laarzen alleen :p

Marleen zei

Grinnik, daar maak ik alleen geen foto van :-)
Hij heeft trouwens al bewezen dat hij dat allemaal niet nodig heeft, lol