zaterdag 3 januari 2009

Gelukkig Nieuwjaar / Happy New Year

Qua breien is 2009 erg goed begonnen, hier zijn wat FO's. Het jurkje voor Ella is af. Het patroon is geschreven en ik ga het nog een keer test breien in de maat voor Mare. De trui heet Carezza en het patroon ligt al bij de tech-editor :-) Nog niks gehoord van Amy van Knitty.com. Mijn inzending voor het winternummer wilde ze doorschuiven naar het lentenummer...... dus dat blijft nog even spannend.

Well 2009 started well knit-wise :-) Here are some FO's. Ella's dress is finished, I've written the pattern and I'm going to test-knit it in a smaller size for Mare. the Sweater is called carezza and the pattern is now at the tech-editor :-) I Haven't heard back from Amy (knitty.com) yet. She wanted my winter submission to be considered for the spring issue.....So there's still some tense expectation here.


1 opmerking:

MorganMagic zei

het zijn weer 2 pràchtige nieuwe patronen! ik ben alvast fan van de ontwerpster ;)
en mijn schoonzusje zei vorig weekend dat ze zo'n leuke ontwerpen gevonden had via mijn blog, de jouwe dus, ook zij is fan!