zaterdag 10 januari 2009

Foto's maken / Taking pics

Manlief en ik hebben steed meer lol in het maken van foto's voor mijn patronen, ergens halverwege moet ik hem er altijd weer aan helpen herinneren dat het de bedoeling is dat hij foto's maakt van hetgeen dat ik aan heb en niet zo zeer van mij....LOL We hebben tegenwoordig meer oog voor mooie plekjes om foto's te maken in onze omgeving als we in de auto zitten. Gisteren zijn we naar de Warande geweest, een park in het midden van Helmond, ze hebben er zelfs een uitgebreide kinderboederij. De foto's hebben gemaakt aan de rand van de Warande bij het voetbalveld (niet zichtbaar op de foto). afgelopen week was het koud hier, echt koud -10. Dus ik hoop dat jullie de foto's van mijn nieuwe patroon Carezza weten te waarderen. Want ik kan je wel vertellen dat in dit weer foto's maken op hoge hakken, in een panty en kort rokje..... Het duurde een uur voordat ik weer een beetje opgewarmd was :-) Het patroon wordt ergens volgende week gepubliceerd op Ravelry. Sommigen van jullie zal het zijn opgevallen dat mijn website al een tijdje niet is bijgewerkt met nieuwe patronen die wel al verkrijgbaar zijn, maar in verband met het nederlandstalige gedeelte wat geintergreerd moet worden in het engelstalige stuk, enfin dat kost een hoop tijd. Ondertussen geniet van de foto's!!!
DH and I are having more and more fun taking the pics for my patterns, halfway through a photoshoot I always have to remind him that the thing I'm wearing is more important then me....LOL. When we're driving through our countryside, we have more eye for nice or even stunning places, to do the shoot. Yesterday we went to a parc in the middle of Helmond, called De Warande. It's a beautifull parc with a small zoo. We made the pics around the soccerfield (not visible on the pics) The last week it's cold here, really cold today it's -10 degrees Celcius (don't no it in Fahrenheit). So I hope you like these pics of my new sweater Carezza, taking these pics on high heels and in tights an a short skirt....... it took me about an hour to get warm again :-)
The pattern will be published on Ravelry somewhere next week, some of you may have noticed that I still haven't put the last patterns on my website, we are going to work on that in 2 weeks, we're busy in changing the base of the website, so that takes some time. Enjoy the pics!!!!




3 opmerkingen:

MorganMagic zei

toch mooie foto's in de sneeuw!

MorganMagic zei

(en, had de fotograaf vooral oog voor het kontje in dat rokje? :p)

Marleen zei

grinnik, ja deze was nog enigzins toonbaar, de fotograaf weet ook altijd op een of andere manier mijn C-cup te veranderen in een F-cup LOL