vrijdag 9 januari 2009

Verbouwing 2 / Re-building 2

Ik zit nu te wachten op de loodgieter want een van de waterleidingen in de garage is gebarste :-( gelukkig in het gedeelte dat toch afgebroken moet worden maar ik kan mijn wasmachine niet meer gebruiken tot maandag, dan gaat ie naar de zolder. Ik lag al gruwelijk achter met mijn was, dus misschien moet ik vandaag maar wat schoon ondergoed gaan kopen, lol
Maar voor nu heb ik besloten dat ik me er niet druk over ga maken en dat ik lekker ga genieten van wat extra breitijd. Ik voel me geweldig want vanacht was de eerste nacht weer in mijn eigen bed. Ik maak wat foto's als het licht is. Dit is waar ik nu aan werk, een colletje voor mijn lieve broer, gemaakt van 100% alpaca die ik nog overhad, gekocht bij M+M Wolpost.


I'm waiting for the plummer, last night it froze so hard that one of the water pipes in the garage broke :-( TG in the part that needs to be rebuilt, but I can't use my washing machine until it's replaced to the attic, That will be on monday, and I was way behind on my washing......perhaps I just need to go and buy some underwear today, lol
But for now, I decided not to get pissed and enjoy my extra time to knit something :-)
I can do that cause last night was the first night I slept in my OWN bed again. I'll make some pics when it's light. Here's what I'm working on: a cowl for DB, made from some left-over gorgious 100% alpaca, bought at M+M wolpost

1 opmerking:

MorganMagic zei

je mag de loodgieter doorsturen naar hier, wij kunnen nog steeds geen warme douche nemen - niét grappig in deze tijden...

heb je geen wassalon of familie in de buurt, voor een inhaalmaneuver?

zàlig kleurtje wol!