woensdag 21 november 2007

Nieuw hier/ New kid on the blog


Dit ben ik!!!


This is me!!


Dit is volkomen nieuw voor me, ik lees al jaren met veel genoegen nu moet het er toch maar eens van komen dat ik zelf een blog ga bijhouden.
De bedoeling is dat ik ga schrijven over wat mij bezig houdt op het gebied van breien, haken, de technieken en het ontwerpen


This is totally new to me. I'm reading blogs for several years now, and I enjoy it very much.
So the time has come to blog myself.
I intend to write about knitting, crochet, different technics and of course designing


Zoals je ziet probeer ik het in twee talen te doen, ik gooi er wel een spellingcheck overheen, maar ik maak nu maar alvast mijn excuses voor alle spellings- en gramatica fouten:-)


Voel je vrij om me te verbeteren!


As you can see this blog will appear in Dutch and English. I will throw in a spellingcheck
However I'm already sorry for all the gramatical and spelling mistakes I'm going to make in the future:-)


Feel free to correct me!


Verder met voorstellen voor degene die mij niet persoonlijk kent,
Ik ben Leen, 33 lentes jong.
Getrouwd (vandaag al weer 9 jaar!!!!) met A.

Samen hebben we 3 kinderen van 7,5 6 en 3

Ik heb een webwinkel (http://www.breipakket.nl/) waar ik mijn eigen ontwerpen verkoop als breipakket. Tevens geef ik workshops in breien en haken.
Voor de liefhebber brei ik ook in opdracht
Op dit moment ben ik druk bezig om mijn ontwerpen gepubliceerd te krijgen.
En ik kan je vertellen dat dat niet meevalt. Als ontwerper kom je in Nederland bijna niet aan de bak. Maar geen nood de wereld is groot genoeg:-)

For those of you, who don't know me in person

I'm Leen, 33 years young. Married to A. (today 9 years!!!)
We have 3 kids 7,5 6 and 3
I own a webstore (
www.breipakket.nl it means knitting kit and sorry for the time being only in Dutch) where I sell my designs. I also give workshops in knitting and crochet. And for those who don't like to knit (yes they do exist!), i'll make it for them
At the moment I'm trying to publish my designs. The difficulty is that inthe Netherlands it's almost inpossible to get a job as a knittingdesigner (we don't even have a name for it!)
I'm just gratefull the world is big enough

Wat ontwerpen van afgelopen jaar
Some stuff I designed last year
Dit was het voor nu er moet er eentje naar bed. Tot gauw
This is it for now. See you soon

1 opmerking:

Yoo zei

Veel succes met je nieuwe blog, ik kom af en toe kijken.
Yoo.