zondag 17 februari 2008

Uitslag westrijd / Contest results

Jullie hebben gekozen voor topje nr. 3!!!!!! Ik ga aan de slag om het patroon zowel in het nederlands als in het engels te schrijven. Ik heb inmiddels uitgevogelt hoe ik het wil doen. Ik plaats de PDF van het patroon op mijn website http://www.DutchKnittingDesign.com en plaats een link hiernaar toe zodat jullie het gratis kunnen downloaden. Jullie moeten nog even geduld hebben, zoals jullie hebben kunnen lezen, heb ik nog een lijstje af te werken. Ik ben bijna klaar met het rokje, en halverwege het schrijven van het patroon. Dus nog even geduld!!!!

You choose summertop number 3!!!!! I'm going to work on the pattern to write it in Dutch and English. I finally decided how I wanted to place the PDF on my blog. I'm placing the PDF on my website http://www.DutchKnittingDesign.com and then the link on my blog. You just have to be patient, as you've read I have a list to finish. I'm almostfinished with the skirt, and half way writing the pattern.So be patient and I'll be back!!

Geen opmerkingen: