vrijdag 26 juni 2009

Writing a book 5/ Boek schrijven 5

How about lay-out.....Upto now I always used Open Office and was very pleased with it, but the last week I got very frustrated in how limited you are. So I tried Adobe Indesign and it took me 2,5 hours to finally managed to get a pic in......:-( But there's help on the way, while googling I found this site with lots of free tutorials on how to begin with desktop publishing and how to use Indesign. There's only one thing I'm dissapointed about.....I have to bring Stijn to his speech therapy so I can't start right away :-)

Hoe moet zo'n boek er dan uit gaan zien..... Tot nu toe gebruikte ik altijd Open Office en was daar erg tevreden over, maar de laatste week raakte ik erg gefrustreerd omdat je zo gelimiteerd bent in de lay-out. Dus toen maar Adobe Indesign geprobeerd en het duurde 2,5 uur voordat ik had uitgevogeld hoe ik een foto in het document moest zetten....:-( Maar hulp is onderweg, tijdens het google-en vond ik deze site met een helehoop informatie en gratis lessen over publiceren en hoe je Indesign moet gebruiken. Er is maar een ding waar ik van baal...... Ik moet Stijn nu wegbrengen naar zijn spraaktherapie dus ik kan niet meteen beginnen :-)

Geen opmerkingen: