maandag 19 oktober 2009

Craft fair Rotterdam / Handwerkbeurs Rotterdam

Last Saterday I went with my mom to the craft fair in Rotterdam, we had much fun looking at all wonderfull yarns, projects and quilts. It was great to finally meet some people in Real Life. And yes, I bought some yarns, here are the pics :) See here I am knitting on while drinking coffee, and a pic with all purchases.

Afgelopen zaterdag ben ik met ma naar de handwerkbeurs geweest, het was er erg gezellig en we hadden veel plezier met het kijken naar allemaal mooie garen, projecten en hele mooie quilts. Geweldig om eindelijk eens wat mensen in het echt te zien. En ja, natuurlijk heb ik ook garens gekocht, hier zijn de foto's :) Zie hier, ikke breien en koffie drinken, en de volledige opbrengst.

Well the Mini Mochi (sweater for me with 3/4sleeves) from Crystal Palace, the Noro (shawlette), and the Tekapo (dress for DD1) from Asford Yarns I bought at the stand of Textielwerk.

De Mini Mochi van Crystal Palce wil ik een trui voor mezelf maken met 3/4 mouwtjes, De Noro wordt een sjaaltje en de Tekapo van Ashford Yarns wordt een jurkje voor DD1. allen gekocht bij Textielwerk.

Some bfl (shawlette) and some red wool (shawlette) from Storm in the Attic I also bought some knitpro's cables but I thought you did not need to see a pic from those :)

Nog een strengetje bfl en een strengetje rode natuurlijke wol van Storm op zolder, allebei bedoeld voor een sjaaltje. Daar kocht ik ook nog 2 kabeltjes van knit pro maar dacht dat jullie daar de foto niet van hoefde te zien :)

Then some gorgious camel/silk (shawlette) from Bart and Francis.

Dan nog wat geweldig mooie camel/zijde van Bart en Francis ook al voor een sjaaltje

And last some mohair blend from Schoeller Stahl to make me a dress.

En als laatste een of andere mohairblend van Schoeller Stahl om een jurkje te maken voor mij

Okay writing this down, I'm probably planning to much shawlette's :) Damn... Lace knitting is really addictive, lol

Terwijl ik dit opschrijf, bednk ik me dat ik waarschijnlijk te veel sjaaltjes plan :) Verrek....kant breien is echt verslavend, lol

Geen opmerkingen: