zondag 7 augustus 2011

Knit Nation

Things have been busy after Aalten and if you follow me on twitter you know I've been in London at Knit Nation "working" in the EasyKnits stand and what a fun and busy days we had ;)

Het is erg druk geweest na Aalten en degene die mij volgen op twitter weten dat ik ondertussen nog naar Knit Nation in Londen ben geweest. Ik stond daar in de stand van EasyKnits en wat hebben we een lol gehad ;)
Mr. and mr EasyKnits


Jon dyed his hair purple (I think he was just checking to see if there was any deeply wicked left in his dye pot)

Jon had zijn haar paars geverfd (volgens mij gewoon per ongeluk, ik denk dat hij iets te ver voorover heeft gehangen in zijn verfpan op zoek naar de laatste streng deeply wicked)


It was so much fun to see lots of old friends and made some new ones ;)

Het was zo leuk om weer oude vrienden te zien en om een paar nieuwe te maken ;)


- Posted by Marleen from my iPhone

Geen opmerkingen: