donderdag 25 oktober 2012

I know.....


I've been a terrible blogger lately. There is a reason.... Well multiple, first is the Handwerkbeurs in Rotterdam this week, I needed to dye a lot, and I wanted to have The Gifts Collection ready for print, well I managed all that, but didn't have time to update the website or my blog, that has to wait till next week, here are some sneak peeks

ik weet het, ik heb jullie nogal verwaarloosd de afgelopen weken. Ik had wel een goede reden.... Ik wilde graag voor de handwerkbeurs in Rotterdam veel garens geverfd hebben en mijn nieuwe boek afhebben. Dat is allemaal gelukt maar wel ten koste van het bloggen en van de website, die een flink ge-update moet worden met nieuwe patronen en garens. Dat moet alleen even wachten tot volgende week....tot na de handwerkbeurs in Rotterdam








Ps je kunt me vinden in stand 41 op de handwerkbeurs
Pss The Gifts Collection is allready available on Ravelry here

- Marleen

1 opmerking:

Gebreidesjaals: Knitted Scarfs or Scarves zei

Is dat je tweeling broer ???Marleen, veel plezier in Zwolle! hart. gr. mieke