zaterdag 8 december 2007

Eindelijk klaar / Finally finished

Het heeft even geduurd maar eindelijk zijn de patronen klaar. En dat is nog niet alles ze staan ook al op Etsy.
Het duurde even voor ik alles na gekeken had, maar nu zijn alle bugs eruit en staan ze klaar als pdf. Zoals je kunt zien op de foto's hiernaast heb ik niet stil gezeten. Dad's beanie heb ik ook in maatje peuter gemaakt zoals onze Mare hier demonstreert. (schattig hè) Ik heb geprobeert om foto's te maken van het kabelen, zodat je een soort stap voor stap instructie met foto's krijgt maar mijn fototoestel laat het afweten ik krijg ze niet scherp genoeg (of ik kan gewoon niet fotograferen, maar dat is een heel ander verhaal)

Ik ben de hele dag vandaag bezig geweest met teksten te schrijven die mijn items omschrijven bij Etsy. Ik kan je vertellen dat dat een hele klus is gelukkig bestaat er zoiets als kopieren en plakken. Al moet ik zeggen dat het engels op zich geen probleem is ik spreek het vloeiend, maar hoe schreef je dat ook al weer? Het is inmiddels toch al een 18 jaar geleden dat ik nog engels les had (en toen haalde ik mijn punten al omhoog met mondelinge opdrachten)

Ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar wat voor soort reacties ik krijg op Etsy en of er veel mensen door gaan klikken naar hier.

It's taken some time but I finally finished the patterns, and that's not all, I already uploaded them on my etsy shop. It toke a while before I checked and double checked everything but I removed all the bugs and they are ready!!! As you can see on the pictures I've been knitting too I made Dad's beanie in size Toddler and as you can see it fits perfect on Mare (Isn't she cute?). I tried to make some pictures of the process of knitting cables but with my camera I can't get it done, I just can't get them sharp (or I can't take a picture, that's another story)

I’ve been writing all day to describe my items at etsy, Thank you for having copy- paste I have to say that the English language isn't the problem (I speak it fluently) However writing is a whole different problem. In my defense it’s been 18 years since I’ve had any lessons at school.

I have to say: I’m very curious what kind of response I’m getting from etsy, and if anyone is going to come here
(For those who do, welcome!!)


Zoals ik al zei ik heb niet stil gezeten;
zie hier Crème de framboise gemaakt van garen van Lammy Yarns en wel Oslo een super leuk super dik garen met allemaal leuke kleurtjes. Dit is het resultaat van een avondje rotzooien in mijn voorraad. Ik had het garen in mijn handen en toen floepte dit in mijn hoofd, een combi van breien en haken. (zoals altijd het patroon volgt nog) gelukkig lukte het meteen de eerste keer met het maken al heb daar over het algemeen niet zo'n moeite mee vaak zijn het details die dan niet lukken, daar ben ik heel simpel in dan verzin ik andere details.
Ik heb gelukkig een onopdroogbare bron van ideeen. zo'n beetje alles wat ik zie hoor of voel wordt in mijn hoofd direct omgezet in een idee, soms al met een werkbeschrijving erbij:-) Wat ik moeilijker vind is het naderhand zo opschrijven als patroon, ik heb namelijk de neiging om te vergeten dat ik wat aanpassingen had gemaakt...... het echte probleem is dus dat er teveel tijd zit tussen het maaken en het schrijven van de breibeschrijvingen
But I’ve been busy the past few days. I present to you Crème de Framboise It’s made from Oslo a yarn of Lammy Yarns It’s a nice bulky multicolored yarn.
This Scarf is a result of going trough my stash. And as usual a design just popped up in my hand when I held the yarn in my head, it’s a combination of knitting and crochet (as always, pattern will follow soon) I got lucky everything turned out as it supposed to be (that’s not always the case, most of the times that something didn’t turned out as it supposed to it has something to do with details, but that’s easy, I just make up some other details....LOL
Happily I have a source off ideas that keeps on flowing in my head, like the never ending story. All off the stuff I’m undergoing by sight, hearing or touch is converting in an idea most off the time that includes a description of a patternJ
What I find most difficult is writing the patterns, I have the habit of forgetting what kind of changes I made during knitting. However that’s not my real problem. I’m guessing that it lies in not doing the patterns while I’m knitting in stead off waiting until I’m in the mood for writing....
Maar goed morgen sta ik op de Dickensbraderie in Helmond bij ons in de wijk Brandevoort het is dus tijd om naar bed te gaan.
Tot morgen!!
Any way, I've got to go, Í'm having a fair tomorrow in Helmond It's in dickens style (the author Charles Dickens you know: A tale off two city's, Huckleberry Finn)
See you tomorrow!!

Geen opmerkingen: