dinsdag 10 maart 2009

Decreases / Minderingen

And it's my brothers birthday today, so DB if you finally having time to read my blog ; happy birthday! There were some questions on what kind of decreases you can make and wether it makes any difference which one you choose. sometimes is doesn't really mather and then it's just a question which one you find more appealing. for instance in the waist shaping of a sweater. But when your knitting lace it's, at least to me, important, it gives your lace a sense of direction. I played with paint to show youwhat I mean. I'll try to blog some more tomorrow, now it's time to knit!!


En vandaag is mijn broer jarig, dus lief broertje als je eindelijk eens tijd hebt gevonden om mijn blog te lezen: van harte gefeliciteerd!! vandaag waren er wat vragen over welke minderingen je allemaal kunt maken en of het uitmaakt wat voor soort minderingen je gebruikt. Soms maakt het niks uit en is het meer een geval welke mindering jij mooi vindt, bijvoorbeeld in een taillering van een trui. Maar als je kant/ajour breit is het wel belangrijk, tenminste voor mij. Het geeft je ajourwerk een gevoel van richting. Ik heb ff wat gespeeld met paint om te laten zien wat ik bedoel. Ik probeer er morgen wat meer over te bloggen, nu is het tijd om te breien!

1 opmerking:

MorganMagic zei

ja bij Expectation is dat verschil echt wel belangrijk hè, mooi spelen met die meerderingen/minderingen

(mijn vestje voor Sarah, dat ze dringend nodig heeft, is zo goed als klaar, dus ik kan me weer gaan focussen op dat mooie patroon)