donderdag 15 april 2010

project Aglaranna

So when you sort out your mess you sometimes find cool stuff :) Aglaranna was a submission a few years back, it was accepted but I rejected their offer. Feeling a bit pissed I tossed it in a bin and forgot all about it....Until I recently cleaned up my stash. I looked at it and I still liked the design so what the heck.... I'm going to finish it this month and publish it myself :) It's made from Summer Tweed by Rowan


Als je af en toe eens opruimt, vind je nog eens wat :) Aglaranna was een inzending voor een tijdschrift en was geaccepteerd maar uiteindelijk heb ik hun offer afgeslagen. Nijdig heb ik het ergens in een bak gegooid en was al snel vergeten dat het bestond.....Totdat ik onlangs mijn voorraad wat aan het opschonen was. Ik vind het nog steeds een mooi ontwerp dus.....Ik ga het dezemaand afmaken en dan publiceer ik het lekker zelf :) Het is overigens gemaakt van Summer Tweed van Rowan

Geen opmerkingen: