dinsdag 3 augustus 2010

Counting the days/Het aftellen is begonnen

Only 6 days to go and I'll be in Stirling, Scotland...Knit Camp :) It will be strange, a full week without DH and the kids, with only knitting, fiber and finally meeting some peeps in Real Life.
And best of all (for me at least) I'm not going to work/teach but only for 'fun'
Jo and her team did a wonderful job organizing it all, and managed to get a lot of great teachers from all over the world. You can imagine that it was difficult to choose from all those classes, but I managed :)

The last few weeks I've been busy organizing for this week, but the kids and DH are taken care off, I bought a new laptop to take with me, found a solution for the internet connection so I can keep you all updated and now it's time to prepare for the classes.

Nog 6 dagen te gaan en dan zit ik in Stirling, Schotland....Knit Camp :) Dat zal vreemd zijn zo'n hele week zonder lief en kinders, met alleen maar breien, garens en eindelijk mensen in het echt zien. Maar het allerbeste (voor mij dan) is dat ik niet ga om les te geven maar alleen voor de 'fun' Jo en haar team hebben een geweldig evenement georganiseerd met mensen van over de hele wereld. Je snapt wel dat het erg moeilijk was om te kiezen uit zoveel leuke workshops, maar het is me uiteindelijk wel gelukt :)
De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest om alles voor thuis te regelen, maar voor lief en de kinders word gezorgt, ik heb een nieuwe laptop gekocht om mee te nemen, vond een oplossing voor de internet connectie zodat ikjullie allemaal up todate kan houden en nu is het tijd om me te gaan voorbereiden op mijn workshops

Geen opmerkingen: