woensdag 21 maart 2012

And the winner is.....

DH......
How did that happen......?
Well, I started shawl 3 yesterday, again in Krokus this time in darkish blue and orange. And he asked if I was planning on doing a small collection of 3, sort of promotion for the knit and crochet show in Nieuwegein cause if I did he knew a fun name for all 3.....
And I liked it a lot ;) My problem with this...... he gets free patterns but refuses to knit, so I'll give him a kiss instead and I'll give the free patterns to the first 5 who reply to this post below with the correct answer.
The shawls are going to be named, Prosper, Long and Live My question: how is the collection called?
Oh and pic of new design ;)
Manlief.......
Hoe kan dat nou weer......
Tja, gisteren begon ik aan shawl nr 3 en manlief wilde weten of ik van plan was om de 3 shawlpatronen te bundelen als mini collectie voor de brei en haakdagen in Nieuwegein, want dan wist hij nog wel een leuke naam voor alle 3.....
En ik vond de namen toch wel erg leuk ;) Mijn probleem hiermee.... hij wint gratis patronen en weigert om te breien..... Dus..... hij krijgt een kus en een knuffel als dank je wel en ik geef de gratis patronen aan eerste 5 die onder deze blogpost reageren met het goede antwoord. De shawls gaan heten; Prosper, Long en Live.
De vraag: hoe gaat de collectie heten?
oh en nog een foto van nieuw ontwerp ;)





- Marleen

15 opmerkingen:

Hanneke Sieben zei

Dr. Spock? (Live Long and Prosporous) :-)

Hanneke Sieben zei

Ik bedoel dus gewoon Spock...uit Star Trek dus. Niet die kinderarts :-) (sorry...)

Marianne zei

Was ook maar even gaan googlen of er een herkomst zou zijn van deze titels en kwam ook uit bij Star Trek ;-)
Mooie combi overigens!

Theemutsfeest zei

Nog een keer proberen..

Vulcan

Monique zei

Ja, ik denk ook dat het " The Vulcan Collection" gaat heten!

hartevrouw zei

Star Trek

Miriam zei

Vulcan Salute?

Groetjes
Miriam

Anoniem zei

LiLoPro collectie


mooie naam voor mooie sjaals,
succes ermee.

mvg Cathérine

Marleen zei

grinnik, mijn eerste reactie was, nou ja Hanneke, jij weet toch beter ;)

Marleen zei

Ik zie pas 2 bijna goed ;)

Only 2 are almost correct, so keep it coming ;)

kaykatrn zei

Salute to Star Trek?

Anita Birdy zei

Ik denk dat het dan the Spock collection zal heten. Maar ik doe hier meteen mijn tweede keus: the Vulcan collection.
En als laatste keus: the StarTrek collection.
(hoop dat ik het goed heb!!)

Ik zie je in ieder geval weer in Nieuwegein!!
groetjes, Anita Kooistra.

kaykatrn zei

Or.....Salute to the Universe.

cookalotje zei

Spocknit?

Atelier Het Groene Schaep zei

Live Long and Prosper Collection????????? Of is dat te simpel?