donderdag 24 mei 2012

Colours


Thanks for all the colour advise, peeps!
I only had 60 skeins, and I wanted 6 different shades of 1 colour, so for now I tried out the purple shades and orange/red shades and really strange I really love how the orange/red turned out. I only have 1 problem..... I need to finish my topdown cardi before I can start on a shawl with this.....:(

Dank jullie wel voor alle kleuren adviezen!!!
Ik had maar 60 strengetjes en ik wilde 6 verschillende schakeringen van 1 kleur, dus voor nu moest ik het laten bij de paarse variant en een oranje/rood variant. En heeel gek hoor maar ik vind die oranje/rood helemaal geweldig geworden. Nu heb ik nog maar 1 probleem..... Eerst mijn vestje afmaken voordat ik aan een shawl kan beginnen met dit..... ;(


So I bet you want to see some pics?
Here's the purple

Nu willen jullie natuurlijk ook nog de foto's zien?
Hier is de paarse variant



And the orange/red
En de oranje/rood


And I did had some skeins left so I tried the naturel grey, you suggested. But I do think I'm going to give it a bit more grey tones, I think the difference is to much. See?

Ik had nog een aantal strengen over en na jullie suggestie om er een grijze bij de naturel te verven, heb ik dat maar gedaan. Maar ik denk dat ik ere toch meer grijstonen bij ga verven, nu vind ik de overgang wat te hard. Kijk maar


Well, I'll ordere a few more kilo's ;) I at least want a red, green, brown and blue. And the yellow and turquoise too ;)

Toch nog maar een paar kilo bestellen ;) wil in ieder geval nog een rood, groen, bruin, blauw. En die geel en turkoois komt ook nog wel ;)


- Marleen

Geen opmerkingen: