zaterdag 30 juni 2012

Shop Update: Vergeet Mij Nietje

Those of you who went to Aalten allready saw the new yarns and now I'm slowly adding them to the shop. Slowly cause I slept a lot this week. But for now Vergeet Mij Nietje is uploaded to the shop. If you would like to see other colours please let me know :)

Vergeet Mij Nietje is a 100% silk, 2ply, lace weight yarn, hand dyed in semi solid and in mix colours. The mixes are dyed in different shades of the same colour. Perfect for knitting lace shawls.

Content: 100% silk
Yardage: 50gr/ 500m (545 yds)
No available patterns yet, but I would love to see an Expectation or Mariposa in this yarn

Iedereen die in Aalten is geweest heeft de nieuwe garens al gezien, en ik ben langzaam bezig met alles in de winkel toetevoegen. Langzaam omdat ik deze week voornamelijk geslapen heb :) maar nu is dan toch eindelijk Vergeet Mij Nietje toegevoegd aan de winkel. Als je graag andere kleuren zou willen zien, laat het me dan weten!

Vergeet Mij Nietje is een 100% zijde garen (2ply, lace gewicht) met de hand geverfd in zowel semi-solid als in mix kleuren. De mix kleuren zijn geverfd in verschillende tinten van dezelfde kleur. Prachtig garen met een hele mooie glans perfect voor kantshawls.

Samenstelling: 100% zijde
Looplengte: 50gr/500m
Nog geen patronen voor geschreven maar ik zou graag een Expectation of een Mariposa in dit garen willen zien


Geen opmerkingen: