maandag 17 juni 2013

Weekly shop update

Because I'm attending the farm and country fair next friday-sunday there isn't an update in the shop, I did put some OOAK from the first update back in the shop. I'm deactivating the OOAK on Thursday evening to avoid selling the same skein twice so.... If you like one grab them before Thursday evening!! If you're going to the farm and country fair, please come on by and say hi ;) preview of new OOAK going with me

Vanwege de Farm en Country fair komend weekend is er geen wekelijkse update, wel heb ik nog wat OOAK terug de shop in gedaan van de eerste update. Donderdagavond zet ik alle OOAK op non actief in de winkel om te voorkomen dat ik dezelfde streng 2 keer verkoop, dus.... Als er eentje tussen zit dit je graag wilt hebben dan kun je nog bestellen tot donderdagavond!!
En natuurlijk... Als je naar de Farm en Countryfair gaat vind ik het gezellig als je even gedag komt zeggen, want dit gaat al wel mee.....






- Marleen

Geen opmerkingen: