zondag 4 augustus 2013

Well summer has come

And how... Pitty I need to get back to work tomorrow.. Lots of fun plans are forming in my head and I know you'll like them a lot, next 2 weeks will be a lot of work but from August 19 the weekly shop updates will be starting again, so if there are some colourways you like me to dye, leave me a message ;) for now I leave you with loving memories of last holliday...

Het was even wachten maar de zomer is eindelijk gekomen... En hoe... Jammer dat ik alweer aan het werk moet morgen... Al veel leuke dingen bedacht voor de komende tijd en ik weet zeker dat jullie dat vast leuk gaan vinden. Vanaf 19 augustus komen er weer wekelijkse shop updates dus dat word hard doorwerken. Als er nog kleuren zijn die je graag ziet; laat het me weten! Voor nu... Nog wat fijne foto's van de vakantie..
















Ps looking for some test knitters for my next design... Here



- Marleen

Geen opmerkingen: