dinsdag 21 april 2009

photo shoot

DH and I went to make some pics from the skirt and the summer dress and as always he keeps taking pics even when I don't want him to :-) I'll spare you the pics of my naked behind ;-)
But this is how I change my clothes when it's rather busy in the forrest.


Lief en ik hebben weer eens foto's gemaakt van de nieuwe rok en het zomerjurkje en zoals gewoonlijk houd hij niet op met foto's nemen. Ook niet als ik dat niet wil ;-) Ik zal jullie niet lastig vallen met foto's van mijn blote achterste ;-) Maar dit is hoe ik mij verkleed in een bos als er veel mensen rondlopen.

Okay, for those of you who found this shocking, here's a pic to calm you down :-)

Oke, voor iedereen die dit shockerende foto's vind, kijk maar naar de volgende om weer rustig te worden ;-)

2 opmerkingen:

Poethead zei

HA! Great post!

Chantal zei

Lol! I'm not alone :)