donderdag 9 april 2009

Time / Tijd

I can't do much knitting or pattern writing at the moment but I do manage to knit a a few rows now and then in between cleaning and organizing. It's a summer top with some lace and a crochet lining. I'm so hoping that we're done before tomorrow. Stijn will celibrate his 9th birthdah, tjees, I still see him lying in his crib. Can anyone tell me where the time has gone?

Ik heb maar weinig tijd om te breien of om patronen te schrijven, maar soms lukt het om een paar toeren te breien tussen het poetsen, opruimen en regelen door. Ik ben bezig met een lila zomertopje met wat ajour en een gehaakt randje. Ik hoop wel dat de kamer klaar is voor morgen want dan viert Stijn zijn 9de verjaardag. Tjees, ik zie 'm nog liggen in zijn wiegje. Kan iemand mij vertellen waar de tijd is gebleven?

Geen opmerkingen: