woensdag 8 april 2009

Green Skirt / Groene Rok

I'm done with the green skirt :-)
Made from: Rowan Coton Jeans on 4,5 mm needles
Gauge: 16 st x 24 rounds.
I'm writing the pattern in sizes XS-XXXL that means for a hip circumference of:
XS: 32 inch / 81 cm
S: 36 inch / 91 cm
M: 40 inch / 101 cm
L: 44 inch / 112 cm
XL: 48 inch / 122 cm
XXL: 52 inch / 132 cm
XXXL: 56 inch / 142 cm
About the name, I'm thinking of Hessian Skirt (color in named hessian). What do you think? Let me know


Ik ben klaar met de groene rok ;-)
Gemaakt van: Rowan Coton Jeans on 4,5 mm needles
Stekenverhouding: 16 st x 24 rounds.
Het patroon ben ik aan het schrijven in maten XS-XXXL dat betekent een heupwijdte van:
XS: 32 inch / 81 cm
S: 36 inch / 91 cm
M: 40 inch / 101 cm
L: 44 inch / 112 cm
XL: 48 inch / 122 cm
XXL: 52 inch / 132 cm
XXXL: 56 inch / 142 cm
Quanaam dacht ik aan Hessian Skirt (zo wordt de kleur genoemd) Wat denken jullie? Laat het me weten.

4 opmerkingen:

MorganMagic zei

ik vind 'm echt prachtig, zoveel geduld zou ik niet hebben

MorganMagic zei

(en manlief - blij dat je niet continu sokken breit, veronderstel ik? :p)

Anoniem zei

Mooi!! Ik zou hem "gewoon" Hessian noemen. Dat het een rok is zie je wel. Maar ik weet niet of je dan problemen krijgt omdat de wol ook zo genoemd wordt.

Mirjam

Marleen zei

het is een heerlijk project voor mindless knitting voor de tv :-) en manlief is zeker blij dat ik geen sokken brei, al loopt hij wel de hele tijd te vragen wanneer ik nou eindelijk eens iets voor hem ga breien :-)
Naam word gewoon Hessian, met dank aan mirjam :-)