maandag 24 augustus 2009

I'm back / Weer terug

And we're back from a very hot and sunny vacation. In fact so hot we did almost nothing but reading. Today was the first day of work, and I've been working on the pics we took. I took Haze, and 2 other projects. Those 2 are samle knitted by Monique and she did a very good job. Thanks Monique!! I won't ramble any further, enjoy the pics!!


En we zijn weer terug van een hete en zonnige vakantie. Het was zo warm dat we bijna niks anders hebben gedaan dan op de veranda in de schaduw lezen. Vandaag was weer de eerste werkdag en ik heb gewerkt aan de foto's die we daar hebben genomen. Ik had Haze meegenomen en nog 2 andere projecte die Monique voor mij gemaakt heeft. En dat heeft ze geweldig goed gedaan. Bedankt Monique!!! Maar ik zal ophouden met kletsen, geniet van de foto's!!

Lilacs In Spring

Haze


Nameless

2 opmerkingen:

MoniqueB. zei

Hoi Marleen, mooi hoor! Die van mij zijn maar saai vergeleken met die warme vakantie foto's!
Je staat er prachtig op.

Graag gedaan,

Monique

CoasterMeg zei

I'm thinking "Rainbow Reptile" for the way it undulates, like a snake.