donderdag 24 december 2009

capelet

I keep on finishing stuff. This one is made from a bulky yarn I've had in my stash for, well, I don't know how long :) Yes I know I have to much stash. But I gave more then 3/4 of my stash away this year. I thought of selling it through e-bay or marktplaats (a dutch site) but didn't in the end. cause it just is to much of a hassle to do. So I invited some friends and told them to choose and take it with them....It was very much fun to see all of them, drooling like kids in a candy store :)
But they left some for me and I made this capelet with it. It was a very quick knit, perfect as variation (I only had wips on size 3-4mm needles) The pattern is ready for testing and is send to my tech-editor. So yet another one almost ready to be published :)


Ik blijf maar dingen afmaken. Deze is gemaakt van een dik garen wat ik al ik weet niet hoe lang in mijn stash had liggen :) Ja, ja ik weet het ik heb veel teveel stash. Maar het afgelopen jaar heb ik ongeveer 3/4 van mijn stash weggegeven. Ik had nog gedacht om het op marktplaats te zetten maar heb dat uit eindelijk niet meer gedaan vanwege al het getrut wat daar bij hoort. dus ik heb wat vrienden uitgenodigd en gezegd, veel plezier ermee, zoek maar uit wat je wilt hebben en neem maar mee.... Ik heb veel plezier gehad van het kijken hiernaar...net kinderen in een snoepwinkel :)
Maar ze hadden nog wel wat voor me overgelaten en daar heb ik dit capeje mee gemaakt. Het was een erg snel werkje en perfect als afwisseling voor al die wips die ik heb liggen voor naald 3-4mm Het patroon is klaar om getest te worden en ligt al bij de tech-editor. Dus alweer eentje bijna klaar om te publiceren :)

Geen opmerkingen: