maandag 9 mei 2011

Knit 37

Look what I found on my doorstep Knit 37 And I have not only a design in it but I was also the Designer Inspiration ;)
En zie daar wat ik vond op mijn deurmat! Knit 37 waarin ik niet alleen met een ontwerp sta maar ik ben ookde Designer Inspiration :)


Still is a great picture and I really should finish writing the pattern...
Geweldige foto en ik moet echt opschieten met het patroon af te schrijven...

And the next one is called Sunshine top (yeah, yeah I know how very original)
En het ontwerpheet Sunshine top (jaja, hoe origineel)

Posted by Marleen from my iPhone

2 opmerkingen:

MorganMagic zei

WAUW seg! wat doe je het goed in de breiwereld! je patronen zijn dan ook gewoon prachtig hè, je creaties, je ideeën...

Gebreidesjaals: Knitted Scarfs or Scarves zei

Nou Marleen het gaat goed met jou! echt heel leuk! vele groetjes van mieke