vrijdag 27 mei 2011

Let's play and win!!

I got some questions so just to clarify: everyone on my mailinglist is automaticly participating, just drop me an e-mail if you're not sure :)

Even wat ophelderen naar aanleiding van wat vragen: iedereen die al op mijn mailinglist stond doet automatisch mee, weet je niet zeker of je erop staat stuur dan even een mailtje

I feel like playing tonight, I spend last week writing patterns with picture tutorials and now I'm done. The patterns are off to my tech-editor, all left to do is translate them into Dutch and get them printed. These patterns will be sold as part of a kit and here comes the fun part. I'll give away 1 of each the 3 kits in the color of your choice and there's not much you have to do. Just subscribe to my newsletter and stay subscribed till June 21th. On June the 21th I'll (well a number generator) pick 3 names who will win these gorgious kits. And everybody can play, I'll ship them worldwide
You can subsribe here, if you don't want to fill out the form you can also subscribe by sending me an e-mail with your name to newsletter AT DutchKnittingDesign DOT com

Het is tijd om een beetje te spelen vanavond, ik heb vorige week alle patronen inclusief fotobeschrijvingen geschreven en ze liggen nu bij de tech-editor om nagekeken te worden. Het enige watiknog moet doen is het vertalen naar het Nederlands en ze printen. Deze patronen worden alleen verkocht in als breipakket en hier komt het leuke gedeelte.... Ik geef 3 pakketjes weg (1 van ieder) in de gewenste kleur en daar hoefje niet veel voor te doen. Abboneer je opmijn nieuwsbrief en blijf dat tot 21 Juni. Op 21 Juni selecteer ik, of beter gezegd een nummergenerator 3 winnaars van de lijst. Iedereen kan meespelen ik verstuur wereldwijd :)
je kunt je hier inschrijven, wil je niet het volledige formulier invullen dan kun je ook een e-mail sturen naar newsletter AT DutchKnittingDesign DOT com

These are the prizes
Hier zijn de prijzen

- Posted by Marleen from my iPhone

9 opmerkingen:

Esther Duijzer zei

Wat leuk een give-away! Ik heb me meteen ingeschreven voor de nieuwsbrief.
✗✗✗ Essie

Judith zei

Hoi Marleen,

Wauw, wat een mooie ontwerpen. Ik val als een blok voor de laatste (en dat terwijl groen niet eens mijn kleur is :o)

Doeg,
Judith

Marleen zei

@judith, je hebt vast het paarse kraaltje aan de uiteinden gezien :)
En natuurlijk kan ie ook helemaal in het paars gemaakt worden :)
@essie leuk he :) ik vond het ook erg leuk om te maken/spelen

Anoniem zei

wowwwww ik vind ze prachtig!!!
de paarse is mijn favoriet

ik heb me opgegeven voor de nieuwsbrief en blijf je blog volgen !

breigroet Cathérine

Anoniem zei

Hoi Wat ontzettend mooi gemaakt, ik blijf je blog volgen en heb me ook gelijk ingeschreven voor de nieuwsbrief.

Groetjes Joan

hannah zei

Kijk, dat is nou eens een leuke en goede reden om me aan te melden voor je nieuwsbrief! Werd natuurlijk ook eens tijd hè?!

Groetjes, Hannah

Herma zei

Wat een verrassing om jou in een Engels breitijdschrift tegen te komen!!!
Als ik in great Britain ben, dit keer in de Shetlands, tracteer ik mezelf altijd op 3 breitijdschriften. Ik weet niet meer in welke je stond, omdat ik ze aan mijn zusje gegeven heb, maar ik was zo verrast en vond het zo leuk!! Lees ik in het buitenland, een engels breitijdschrift en dan opeens een nederlandse ontwerpster die haar verhaal verteld!!
Ik heb er erg van genoten!!!

su zei

heb me ook ingeschreven.
heb gister al een mooi patroon van je gekocht.

gr susu3

Marleen zei

@Tijm dank je :)Leuk dat je er van genoten hebt :)