dinsdag 24 mei 2011

On track

Wow, I've done loads of work these past few days. I updated the shop with more colors of Rowan Kidsilk Haze, added some kits of Alise. And added some more patterns. It's a slow process adding stuff to the website, which probably has more to do with me being to much of a controlfreak/perfectionist :) But I'm getting close to be finally up to date.....yeah. Besides webshop work I also still have alot of patterns to write..... Remember the pictures taken in Tenerife? Here let me refresh your memory....

Wow, ik heb super veel werk verzet de afgelopen dagen. In de webwinkel heb ik nieuwe kleuren van Rowan Kidsilk Haze toegevoegd, net zoals pakketjes van Alise en weer wat patronen toegevoegd. Het is een traag werkje wat waarschijnlijk meer te maken heeft met het feit datikteveeleen controlfreak/perfectionist ben dan met wat anders :) Maar het einde komt eindelijk in zicht dat de webshop up to date is.....joepie :) Maar naast webwinkel werk moet ik nog steeds een hele hoop patronen schrijven, waar ik na Zwolle, gevolgd door Nieuwegein geen tijd voor had.......herinnner je die foto's nog die we op Tenerife genomen hebben? Deze dus.....

Maybe unusal for a control freak, but I can be very chaotic sometimes :) Let me just say that I'm very glad that I found my notes on this tank top again, at least this means I don't have to spend hours on recalculating and counting what the h... I did during the making of it, lol. Besides the tank top, I'm writing the patterns of the silk bracelet and the necklace and boy do they hurt my head in finding logical abbreviations for some strange technics I'm using. These technics will have a photo tutorial in the pattern, but I still need to find the words..... I'm just very happy with having a great tech-editor and I know she will find the words if I screw things up :)

Voor een controlfreak ben ik af en toe zeer chaotisch :) dus ik ben erg blij dat ik mijn aantekeningen van dit topje eindelijk weer terug gevonden heb, dat scheelt toch weer een hoop tijd in het terug berekenen en tellen wat ik ook al weer gedaan had, lol. Buiten het topje ben ik de patronen aan het schrijven voor het zijde armbandje en de halsketting en tjees wat zorgen die ervoor dat ik pijn aan mijn hoofd krijg om een beetje logische afkortingen te vinden voor de speciale technieken die ik gebruik. Nou komen die technieken zowiezo ook in foto's uitgelegd in het patroon, maar dan moet ik nog steeds de goede beschrijvingen schrijven. Gelukkig heb ik een kei van een tech-editor en ik weet dat zij me red als ik er een zooitje van maak :)

2 opmerkingen:

MorganMagic zei

zoveel moois!!!! zowel creaties als foto's als model! :-)

Marleen zei

Dank je :)