maandag 22 september 2008

Weekend !! / Weekend !!

Afgelopen weekend was rustig en productief. Ik heb veel gebreid, om precies te zijn, ik heb 5460 steken gebreid van Meursault, nog 6300 steken en dan is ie af. Vrijdag kwam er weer wat garen binnen van Rowan wat ik besteld had. 20 bollen Cash Soft DK en 10 bollen Extra fine Merino het is zo'n super mooi garen, dat ik er niet van af kan blijven en mijn hoofd loopt over van de nieuwe ontwerp ideeen wat ik van dit garen wil maken. Zaterdag kreeg ik een berichtje van mijn tech-editor dat er iets niet klopte met het patroon van September Shrug, gek genoeg heb ik het ajour patroon wel gecentreerd bij de maten XS M en L maar niet bij de maten S, XL en XXL. Dus ik heb mijn ondag ochtend doorgebracht achter de computer om het patroon te herschrijven en dus ook de teltekeningen. en omdat ik er toch al achter zat heb ik ook maar meteen de teltekeningen gemaakt van Meursault. Dus het weekend is erg productief geweest, tenminste op het gebied van ontwerpen, het huishouden is iets heel anders:-) Vanochtend eindelijk Anna op de website gezet. En nu is het tijd om wat te gaan schoonmaken en wassen


Last weekend was a quiet but productive one, I knitted a lot, to be specific, I knitted 5460 stitches of Meursault. I only have to knit another 6300 stitches and it's done :-) Friday came some new yarn from Rowan I ordered. 20 balls of Cashsoft DK en 10 balls of Extra Fine merino DK. They are so yummie, I can't stop touching them, my head is overflowing with all kinds of designs I would like to make with it. On saterday I got a message from my tech-editor that something's wrong with the pattern of September Shrug, strangely enough and I can't imagine why I did it, I centered the lace pattern for sizes XS M and L but not for S, XL and XXL. So I spend my sunday morning re-writing and re-charting the pattern. And because I was all ready working on the computer I also made the charts for Meursault. So It's been a productive weekend at least on the designing side, you don't want to see the house :-). This morning I finally listed Anna on my website Now it's time to do some cleaning and washing :-)

Geen opmerkingen: